Tırtıldan Kelebeğe Amigurumi

GOOGLE TRANSLATE

Hobinizi Kazanca Dönüştürün


HOBİNİZİ KAZANCA DÖNÜŞTÜRÜN

MERHABA SAYIN BLOG SAKİNLERİ 








Bu yazım da sizlere heves olarak başladığım amigurumi bebeklerine aileme ve cepime nasıl kazanç sağladığımı paylaşacağım.Üniversite bittikten sonra her mezun gibi bende işsizler kervanına katılmış oldum.KPSS ve özel sektörde iş arayışlarıma rağmen bir sonuca ulaşamamıştım :( .Bir bayram arifesinde ablamın elinde gördüğüm bu oyuncalar ilgimi çekmiş ve bir genç kız olarak ayıcık ve pofuduk oyuncaklara olan sevgimi cezbetmişti. :D

Ablamın yardımları ile ilk amigurumi tavşanımı yapmıştım.Bir çok kez örüp tekrar sökmeme rağmen pes etmemiş ve 2-3 günde bir çift oyuncak örücek kademeye gelmiştim. :D
Amigurumi oyuncaklarımı elimde gören yakın çevrem ve akrabalarım kendi çocuklarınada örmemi arkadaşlarım çeyizleri için isteklerde bulunmaya başlamıştı.Hiç bir ticari amacım olmayan bu işte el emeğimi uğraş ve çabalarımı gören insanlar kendilerince bana bazı meblağlar vermeye başlamış ve bu işi karşılıksız yapmamamı söylemişlerdi.

  Şimdi kendi amigurumi bebek tasarımlarımı geliştiriyor ve çevremdeki insanlara siparişlerini dikmeye devam ediyorum.Aileme ve kendi cep harçlığıma katkıda bulunuyorum en güzel yanı ise severek yaptığım bu işten para kazanıyorum.


İNSTAGRAM
PİNTEREST

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder