Tırtıldan Kelebeğe Amigurumi

GOOGLE TRANSLATE

Amigurumi Kurbağa Ayraç Tarifi

Amigurumi Kurbağa Ayraç Tarifi

 Amigurumi Ayraç Tarifi

MERHABA BLOG SAKİNLERİM

Bugün sizlere çok okuyanlar için hediye edebileceğiniz doğal organik amigurumi ayraç tarifini paylaşıyorum. Emeklerinizle süsleyebileceğiniz organik bir hediye olabilir. Sevimliliği ve tatlılığı ile kitap aşkını aşılayabilir. Hepinize Kolaylıklar Diliyorum.

Gerekli malzemeler
1. 2,5 NUMARA TIĞ
2. KİLİTLİ GÖZ
3. DİLEDİĞİNİZ RENKLERDE İP

KAFA

Koyu yeşil iple (Dilediğiniz renk ile)
1). 6'lı sihirli halka 
2). 6 çift sık iğne 
3). 1sık iğne, 1 artırma (18)
4) .2 sık iğne , 1 artırma (24)
5) - 6. Sıralar 24 sık iğne
7). bu sıra boyunca ters sık iğne örülecek

BÜYÜK GÖZ

(Ben aynı boyda göz yaptım)
Beyaz renkle
1). 6' lı sihirli halka
2). 6 çift sık iğne (12)
3). 1 sık iğne, 1 artırma (18)
4) - 5). 18 sık iğne
6). 1 sık iğne, 1 eksiltme (12)

7). 6 eksiltme (6) 
tamamen kapatıp ipi kopartıyoruz.

KÜÇÜK GÖZ

Beyaz iple
1). 6' lı sihirli halka
2). 6 çift sık iğne (12)
3)- 4). 12 sık iğne
5). 6 eksiltme (6) 
tamamen kapatıp ipi koparıyoruz.

DİL

Kırmızı iple
16 Zincir çekiyoruz ikinci zincirden itibaren 14 sık iğne, 
son zincirin içine 3 sık iğne, zincirin diğer tarafına devam ediyoruz.
14 sık iğne ipi koparıp kafanın içine dikiyoruz.

GÖZ KAPAĞI (BÜYÜK)

(Ben aynı boyda yaptım)
Yeşil renkle 
1). 7'li sihirli halka 
2). 7 çift sık iğne (14) 
3). 1 sık iğne, 1 artırma (21) 
4). 21 sık iğne 

GÖZ KAPAĞI (küçük) 

Yeşil renkle 
1). 7' li sihirli halka 

2). 7 çift sık iğne (14)
3). 14 sık iğne

PENÇELER (4 ADET)

Yeşil renkle
1).6 lı sihirli halka
2). 1 sık iğne , 1 artıma (9)
3). 2 sık iğne, 1 artırma (12)
4) - 5) - 6). Sıralar 12 sık iğne
7). 2 sık iğne, 1 eksiltme (9)
8). 1 sık iğne, 1 eksiltme (6)
9). 1 sık iğne, 1 artırma (9)
10) - 11) - 12). Sıralar 9 sık iğne
İpi koparmıyoruz 4 zincir çekip hemen yanındaki sık iğneye batıyoruz, tekrar 4 zincir çekip yanındaki sık iğneye batıyoruz bu işlemi 4 defa yapıyoruz yani 4 adet parmak oluşturmak için .

GÖVDE


8 zincir çekiyoruz ikinci zincirden itibaren 7 tırabzan  (hdc) yapıyoruz her sıra dönüşünde bir zincir çekiyoruz. İstediğimiz uzunluğa gelene kadar örüyoruz.


HEPİNİZE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder